• De afgelopen tijd is het bestuur druk bezig geweest om alles zo goed mogelijk voor te bereiden voor het seizoen 2022 / 2023. Via deze brief willen we jullie hierover informeren. Mocht er na het lezen iets niet duidelijk zijn, schroom dan niet en neem contact m.b.v. de contactgegevens verderop in deze brief. Alle informatie is ook terug te vinden op onze website.

Kijk ook zeker even bij het kopje ‘Verenigingsactiviteiten’ en zet deze in je agenda, we gaan weer een aantal leuke activiteiten organiseren voor jong & oud! Hopelijk wordt het een gezellig en sportief seizoen!

Teams, trainers & coaches en trainingstijden

Teams

Dankzij de groei die we doormaken bij de jeugd zal Jupiter ’75 het seizoen van start gaan met een zeven teams en een grote groep F-jeugd. De teamindeling bij de senioren is hetzelfde als vorig seizoen, de teamindelingen van de jeugd vind je in de bijlage ‘Teamindeling jeugd’.

De Heren A hebben dit jaar een samenwerking met Achilles ’95 uit Veldhoven waardoor ze op dinsdag in Eersel trainen en op donderdag in Veldhoven. Thuiswedstrijden worden zoveel mogelijk in Eersel gewerkt, maar let goed op de locatie in de HandbalNL app.

Trainers, coaches & trainingstijden

Alle trainingen gaan van start in de week van maandag 5 september. Senioren teams zijn vrij om eerder van start te gaan met de voorbereiding, dit echter op eigen initiatief. Eventuele huur van een sporthal kan besproken worden met het bestuur.

Zoals je ziet hebben we nog enkele vacatures openstaan, met name voor onze dames teams. Ben jij of ken jij iemand die graag coach en/of trainer van de dames wil worden? Laat het ons dan weten!