• Beste leden en ouders/verzorgers,

Aankomende week starten de trainingen voor het seizoen 2020/2021. Iedereen zal ongetwijfeld staan te popelen na deze lange pauze!

Hoewel tijdens de trainingen en wedstrijden op het veld geen rekening gehouden hoeft te worden met de 1,5 meter maatregel geldt dit wel voor alles eromheen, denk hierbij bijvoorbeeld aan de wedstrijdtafel, de wisselbank, het omkleden/douchen en de drankje(s) in de kantine. Alles omtrent het sport protocol, en in het specifiek handbal, vind je op de volgende website: https://www.handbal.nl/blog/2020/08/21/protocol-verantwoord-sporten/.

De komende tijd stelt De Kraanvogel meer omkleedruimtes voor ons ter beschikking en is de onderverdeling zodoende als volgt: HEREN KLEEDLOKAAL 1 & 4, DAMES KLEEDLOKAAL 3 & 6. Kijk zelf even hoe druk het is en zorg ervoor dat we niet met een volle kleedlokaal komen te zitten.

De ledenvergadering alsmede het maken van teamfoto’s staat gepland op donderdag 10 september om 19.00. Beide vinden vooralsnog doorgang. Teams waarvan de jeugd onder de 18 is hoeven geen afstand te houden, de seniorenteams zullen een 1,5 meter teamfoto maken. De ledenvergadering zal plaatsvinden in de zaal zodat er voldoende afstaand genomen kan worden.

Bij klachten kom je natuurlijk niet sporten en blijf je thuis!

Laten we met z’n allen ons best doen zodat we een gezond en sportief seizoen kunnen draaien!